Posrala jsem to

16. března 2010 v 16:32 |  Diary
Cao,
dneska jsem to celé posrala, ráno jsem si přispala, tudíž jsem nesnídala a zapomněla jsem i na svačinu, oběd byl ve škole naprosto odpornýýýýýýý, domu jsem přišla pred chvilkou docela hladová, protože dnes jsem pořád někde běhala jak debil a to měla za důsledek moje přežrání, sežrala jsem skoro půlku čokolády a dvě sušenky, vyfackovala bych si hubu!
 

Thinspo 7

15. března 2010 v 17:03 |  Thinspo



anderefaherf1ladiesforu.jpg

15.3.2010

15. března 2010 v 16:45 |  Jídelníček
Snídaně: 20g cornflakes, 50 ml mléka, 1/2 housky

Svačina: banán

Oběd: fazole a krajíc chleba

Svačina. nic

Večeře: rohlík, plátek sýra (30%)ú 3 plátky šunky, 2 listy čínského zelí

Prohřešek: 2 sušenky

Pití: 2 vody, sklenice čaje

Pohyb: 2 km chůze, 30 min. floorbal, uklízení
 


3 nejhorší diety

14. března 2010 v 18:21 |  Diety

Třetí místo - Bodová dieta

Název této diety vám už naznačil, kterou cestou se máte ubírat. Každá potravina má podle této formy určitý počet bodů. Vaším úkolem je dodržet denní příjem těchto bodů bez ohledu na to, jakou tělesnou stavbu máte a kolik energie vaše tělo potřebuje pro nutné fungování. Zkonzumovaný počet bodů za jeden den přitom nesmí přesáhnout 22. Pokud se tedy rozhodnete, že máte dnes chuť na kousek dortu ke kávě, přišli jste rázem o třetinu bodů a většinu dne budete muset hladovět. No není to stresující?

Druhé místo - Atkinsova dieta

Jedna z nejzákeřnějších diet, která se objevuje v časopisech
a jiných mediích či na internetových fórech je Atkinsova dieta. Ta spočívá v konzumaci především tučných potravin a například ovoce a zelenina je zde úplně zapomenuta. V zásadě se jí tedy především maso, vejce, ryby, sýry a spousta tuku. Zakázáno je jíst potraviny, které obsahují sacharidy (tedy cukry) a mezi ně patří třeba těstoviny, pečivo, rýže, brambory, obiloviny a cereálie. Nesmí se sladit, pít alkohol, pít slazené nápoje a dovolena není ani káva. Atkinsova dieta vás zavede přímo do pekla. Játra nestíhají takové množství tuku zpracovat a může dojít k jejich selhání. Dále tím trpí i cévy a další důležité orgány.

První místo - Hladovka

Hladovka je nejhorší možná dieta, pro kterou se můžete rozhodnout. Jednodenní hladovka nikomu neublíží, ale ani nepomůže. Dlouhodobá hladovka (více než 3 dny) tělu skutečně neprospívá a ztělo ztrácí důležité minerály a vitaminy. Hladovka se může držet pouze tehdy, chcete-li ji využít například k detoxikaci (nejméně 36 hodin, nejdéle 3 dny). Pro shazování nadbytečných kil je ale nevhodná. Při držení hladovky sice shodíte, ale kromě zdravotních potíží vás po nějaké době čeká původní váha a často i několik kilogramů navíc.

Pijte vodu- zhubnete

14. března 2010 v 18:20 |  Diety

Pijte vodu - zhubnete!

Voda hraje nezbytnou úlohu v životě člověka a všech živých organismů. Je nenahraditelná. Napomáhá při trávení jídla a absorpci živin.Za pomoci vody se z těla vylučují škodlivé odpadní látky.


Intervalová dieta

14. března 2010 v 10:34 |  Diety
Zlatým pravidlem intervalové diety je sníst každý den maximálně 3000 kJ. Zní to možná děsivě, ale věřte, že úspěch je zaručený. Při normální dietě se tělo na úsporný režim a začne se bránit odbourávání zásob. Po čase se pak hubnutí úplně zastaví. Pokud však bude hubnout jen každý druhý den, úsporný režim se nestačí zapnout. Ovšem pozor, to neznamená, že byste se během "volného" dne měla přejídat.

PLÁN NA DIETNÍ DNY

SNÍDANĚ: műsli s lesními plody (200g lesních plodů, 50g corn flakes, lžíce nízkotučného jogurtu, malá lžička medu a špetka skořice), banánový nápoj ( velký banán, lžička medu, rozmixovat s minerální vodou, nebo odtučněným mlékem, dle chuti)
Nebo si může dát ovocný salát, tmavý chléb s nízkotučným sýrem, jahodový koktejl s mlékem.

OBĚD: Zelná polévka s paprikou (Nakrájejte jednu papriku na proužky a s jednou nesekanou cibulí poduste v hrnci na rozpáleném oleji, zalijte 250ml zeleninového vývaru. Přidejte 200 g nakrájeného zelí, trochu kmínu, nasekaný česnek, chilli a uvařte doměkka. Dochuťte solí a pepřem.) Tykvový krém s hráškem (smíchejte 20 ml zeleninového vývaru a 50 ml pomerančové šťávy. Přidejte 200g najemno nakrájené tykve Hokkaido a uvařte doměkka. Rozmixujte a dochuťte solí, pepřem nebo kajenským kořením, Přidejte 50g mrazeného hrášku a povařte-
Nebo si dejte kuřecí vývar se zeleninou, těstovinový salát s olivami, kuřecí plátek se zeleninou.

VEČEŘE: Tuňák s cuketou a rajčetem (nastrouhejte nahrubo 150g cukety a poduste na oleji asi 2 minuty. Smíchejte s 2 rajčaty nakrájenými na pláty a 80g tuňáka z konzervy zbaveného oleje. Ochuťte bylinkami, solí, černým kořením a citronovou šťávou.
Nebo si uvařte dušeného pangasa (na alobal dejte 75g filetů z ryby, 2 rajčata nakrájená na plátky, 1 cibuli nakrájenou na kolečka a pár petrželových větviček. Dochuťte solí, pepřem a citronovou šťávou. Alobal uzavřete a pečte při 200°C asi 20 min.) Krůtí steak s dušenou zeleninou, uzená makralea s plátkem chleba, losos dušený na másle se zeleninou.

PLÁN NA VOLNÉ DNY

  • Můžete si dát malou sladkost denně.
  • Jídla volte libovolně, ale dávejte si pouze poloviční porce.
  • Zapomeňte na slazené, barevné nápoje a na dochucované nápoje.
  • Nemyslete na dietu!
DOPLŇKOVÝ PLÁN:

KAŽDÉ RÁNO:
  • Vypijte nalačno 200ml vlažné vody se lžičkou oeleje a kapkou citronu.
  • Zacvičte si, jděte na 15 minutovou procházku, nebo si zaběhejte.
KAŽDÝ "VOLNÝ" DEN:
  • Jděte na hodinu sportovat (plavání, rotoped, aerobik.....)

14.3.2010

14. března 2010 v 10:05 |  Jídelníček
Snídaně: malá hrst corn flakes a musli tyčinka

Svačina: nic

Oběd: kužecí vývar, bramborový salát kousek kuřecího masa

Svačina: banán, 2 kousky buchty

Večeře: 3 kousky buchty

Pití: 1l vody

Pohyb: hlavně uklízení celého domu

Už mě sere

14. března 2010 v 10:03 |  Diary
Ahoj holky, to vám musím napsat, moje matka je úplně nesnesitelná, už to s ní nevydržím, do všeho mě kecá, pořád mně ponižuje, říká že jsem blbá a že to nikam nedotáhnu a to i přes to, že mám dobré známky a velmi dobrý všeobecný přehled, nevím jestli si léčí svoje mindráky, ale proč já jsem zrovna oběť. Kecá mi i do toho s kým mám chodit, jel po mě takový tlusťoch, úplný mimoň a ona po mně chtěla ať s ním sem, že mají hodně peněz, že bude inženýr a že se budu mít dobře s nějakým trhle věřícím debilem, který mě absolutně nepřitahuje, nesáhla bych na něj ani palicí, i když je strašně hodný. Nesnáší mého přítele, furt na něm hledá chyby, neměl to v životě lehké a teď si dodělává výšku a ona má tolik debilních keců, že nic neumí, že se s ním budu mít špatně, když to není vesnický kutil. Moje matka přemýšlí jako nějaká trapná vesničanka, už s ní nechcu bydlet, není normální, furt chce po mně abych dělala doma úplné pičoviny, uklidím celý dům a ona řekne, že nic nedělám.

Vitamíny

13. března 2010 v 13:54 |  Diety

Vitamin A

Tento vitamin podporuje růst buněk kůže a kolagenových vláken, která brání jejímu stárnutí. Pokud ho máme dostatek, zůstává naše pleť pevná a hebká. Doporučené denní množství tohoto vitaminu se pohybuje mezi dvěma až šesti miligramy a najdeme ho ve velkém množství například v hovězích játrech, rybím tuku, vejcích či plnotučném mléku a výrobcích z něj.

Vitamin C

Vitamin C se také zapojuje do tvorby kolagenových vláken a zároveň působí jako antioxidant, tedy látka omezující působení kyslíkových radikálů, které negativně působí nejen na stav naší pleti, ale celého těla. Spolu s vitaminem E dokáže mírně chránit pleť i před negativními vlivy slunečního záření. Denně bychom měly dostat do těla 75 miligramů této látky. Obsahují ji například papája, citrusy, brokolice, paprika nebo růžičková kapusta.

Vitamin E

V kombinaci s vitaminem C je považován za jeden z nejdůležitějších antioxidantů. Oba vitaminy dohromady chrání jednotlivé části pleti před UV paprsky, dokážou také bránit zarudnutí pleti. Vitamin E "může" za to, že je naše pleť elastická a nevysychá. V případě jeho nedostatku budete mít pocit napětí a suché pokožky. Denně bychom měly sníst dvanáct miligramů tohoto vitaminu, který najdeme v semínkách slunečnice, pšeničných klíčkách nebo sladkých bramborách.
Zelenina je bohatým zdrojem vitaminů Zelenina je bohatým zdrojem vitaminů foto: shutterstock.com

Vitamin B6

Tento vitamin potřebuje naše tělo k vytváření a obnově buněčné tkáně a tedy i správné regeneraci. Doporučená denní spotřeba je 1,8 miligramu a obsahují ho například telecí játra, brambory, banány, čočka nebo špenát.

Koenzym Q10

Koenzym Q1O je látka, kterou dobře známe z krémů a dalších kosmetických přípravků. Má antioxidační účinky, detoxikuje a chrání před volnými radikály. Všechny tyto procesy zpomalují stárnutí. Denně bychom měly tělu dodat 30 až 120 miligramů této látky. Koenzym Q10 se vyskytuje v běžných potravinách sice hodně často, ale ve velmi malém množství. Abychom získaly sto miligramů Q10, musely bychom například sníst 1,6 kg sardinek.

Niacin (vitamin B3)

Tento vitamin ovlivňuje tvorbu kolagenu a pigmentu, reguluje vlhkost pokožky a brání jejímu vysychání. Denní doporučená dávka je 18 miligramů, obsahují ho arašídy, tuňák, kuřecí maso, platýz.

Železo

Železo zásobuje pleť kyslíkem. Pokud ho bude mít pokožka nedostatek, dostane nezdravou šedou barvu. Denně bychom měly sníst 10 až 15 miligramů železa a obsahují ho vepřová játra, sójová mouka, jáhly nebo čočka.

Zinek

Zinek je nepostradatelný nejen pro krásnou pleť, ale také pro zdravý růst vlasů a nehtů, protože právě on zajišťuje jejich obnovu a zdravý růst. Přispívá také k tvorbě keratinu, který je základní složkou vlasů či chlupů. Doporučené denní množství této látky se pohybuje mezi dvanácti až patnácti miligramy a obsahují ho hrách, pšeničný celozrnný chléb nebo čočka.

Thinspo 6

13. března 2010 v 8:27
thinspo.png

thinspo (2).png

bikini thinspo.jpg

real girl thinspo (9).jpg

real girl thinspo (11).jpg

real girl thinspo (10).jpg

Kam dál