Intervalová dieta

14. března 2010 v 10:34 |  Diety
Zlatým pravidlem intervalové diety je sníst každý den maximálně 3000 kJ. Zní to možná děsivě, ale věřte, že úspěch je zaručený. Při normální dietě se tělo na úsporný režim a začne se bránit odbourávání zásob. Po čase se pak hubnutí úplně zastaví. Pokud však bude hubnout jen každý druhý den, úsporný režim se nestačí zapnout. Ovšem pozor, to neznamená, že byste se během "volného" dne měla přejídat.

PLÁN NA DIETNÍ DNY

SNÍDANĚ: műsli s lesními plody (200g lesních plodů, 50g corn flakes, lžíce nízkotučného jogurtu, malá lžička medu a špetka skořice), banánový nápoj ( velký banán, lžička medu, rozmixovat s minerální vodou, nebo odtučněným mlékem, dle chuti)
Nebo si může dát ovocný salát, tmavý chléb s nízkotučným sýrem, jahodový koktejl s mlékem.

OBĚD: Zelná polévka s paprikou (Nakrájejte jednu papriku na proužky a s jednou nesekanou cibulí poduste v hrnci na rozpáleném oleji, zalijte 250ml zeleninového vývaru. Přidejte 200 g nakrájeného zelí, trochu kmínu, nasekaný česnek, chilli a uvařte doměkka. Dochuťte solí a pepřem.) Tykvový krém s hráškem (smíchejte 20 ml zeleninového vývaru a 50 ml pomerančové šťávy. Přidejte 200g najemno nakrájené tykve Hokkaido a uvařte doměkka. Rozmixujte a dochuťte solí, pepřem nebo kajenským kořením, Přidejte 50g mrazeného hrášku a povařte-
Nebo si dejte kuřecí vývar se zeleninou, těstovinový salát s olivami, kuřecí plátek se zeleninou.

VEČEŘE: Tuňák s cuketou a rajčetem (nastrouhejte nahrubo 150g cukety a poduste na oleji asi 2 minuty. Smíchejte s 2 rajčaty nakrájenými na pláty a 80g tuňáka z konzervy zbaveného oleje. Ochuťte bylinkami, solí, černým kořením a citronovou šťávou.
Nebo si uvařte dušeného pangasa (na alobal dejte 75g filetů z ryby, 2 rajčata nakrájená na plátky, 1 cibuli nakrájenou na kolečka a pár petrželových větviček. Dochuťte solí, pepřem a citronovou šťávou. Alobal uzavřete a pečte při 200°C asi 20 min.) Krůtí steak s dušenou zeleninou, uzená makralea s plátkem chleba, losos dušený na másle se zeleninou.

PLÁN NA VOLNÉ DNY

  • Můžete si dát malou sladkost denně.
  • Jídla volte libovolně, ale dávejte si pouze poloviční porce.
  • Zapomeňte na slazené, barevné nápoje a na dochucované nápoje.
  • Nemyslete na dietu!
DOPLŇKOVÝ PLÁN:

KAŽDÉ RÁNO:
  • Vypijte nalačno 200ml vlažné vody se lžičkou oeleje a kapkou citronu.
  • Zacvičte si, jděte na 15 minutovou procházku, nebo si zaběhejte.
KAŽDÝ "VOLNÝ" DEN:
  • Jděte na hodinu sportovat (plavání, rotoped, aerobik.....)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 mynewbestfriendana mynewbestfriendana | Web | 14. března 2010 v 11:02 | Reagovat

asi to bude zabírat.známá držela něco podobnýho..ale jeden den nejedla vůbec...maximálně ráno jogurtnebo kousek ovoce a druhej den jedla jak chtěla..za 3 měsíce měla dole 16kilo...

2 Petergow Petergow | E-mail | Web | 26. srpna 2017 v 18:10 | Reagovat

“Adoro viaggiare in Segway”. Il modo migliore per cadere in amore con Verona in nessun tempo!
Quando si dispone di un breve tempo a coprire una citta, questo e un ottimo modo per farlo. Mi e piaciuto molto il nostro tour e guida. L'audio e stato un po' difficile, ma la guida li ha tenuti lavorando. Quando il suo caldo, questo e un ottimo modo per andare in giro e stare un po' fredda. Verona e una citta facile accesso per segway intorno. Abbiamo visto tutti i principali siti e ci hanno dato una buona sensazione per il layout della citta. Siamo stati in grado di tornare a pochi posti il giorno successivo per un po' di tempo.

https://www.regiondo.it/segway-historic-tour-in-verona

<b>Book Now</b> ''' http://segwayverona.com/

https://eu5.bookingkit.de/onPage/detail?e=2202759fc95947e409b3435a7ae87161&preview=true&lang=it

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama